Rempuhan Rakyat

wanita juga dikasari FRU !

Published in: on February 9, 2009 at 12:03 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cheekylulu.wordpress.com/2009/02/09/rempuhan-rakyat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. sedih tgk rs loya.. bile lg semua nk satu hati.. semua org termasuk polis2 tu pon islam gak.. kecewanya..

  2. huhu tersentuh ati tgk..

  3. Assalammualaikum,

    Yes, they are indeed wrong to beat people up without reason,
    but,I dunno if we too are overacting~
    with our angry attitude
    From my point of view, the truth isn’t paraded bcoz its politics – if you catch my drift
    Well, Allah knows best, and the truth too..

  4. aduh..

  5. Jahatnyer polis2 ni.. langsung xde belas kasihan kepada rakyat. bayangkan kalau itu mak ayah diorang.. sanggup ke diorg buat mcm tu!! mmg xberperi kemanusiaan. beginikah sebenarnya perasaan tentera Israel yang menyeksa umat Islam, tak rase ape pun!! Patutlah kita perlu benci kepada kekafiran dan kejahilan.

    Berdoa agar YAM Sultan Mizan menyedari dan melihat penindasan ke atas rakyatnya ni.. Camane ek nak contact YM Sultan Mizan??? Rasa nak berdiskusi je dengan baginda.

    Ya Allah, bagilah petunjuk kepada pemimpin2 negaraku…

    Sahabat2, cuba renung kembali, kenapa kita perlu mendalami agama.. Belajarla bersungguh2 sms di universiti, atau mtrik atau skolah masing2. jangan biarkan diri kita dalam kejahilan. hanya dengan ilmu kita boleh membezakan yang baik dan buruk, apatah lagi ilmu agama.

    Moga diberi petunjuk oleh Allah SWT. Salam


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: