Mencari Spirit Yang Hilang

murobbi

Alhamdulillah, ana sempat habis menonton filem SANG MUROBBI.

Sebuah kisah benar, kehidupan seorang penjihad bernama Ustaz Rahmat Abdullah ketika hayatnya.

Kesungguhannya berdakwah, tidak pernah kenal erti penat. Biar dilempar fitnah, jalan dakwahnya tetap diteruskan.

Penyuntik semangat untuk terus thabat di jalanNYA..

cepat dapatkan vcd/dvd~~ http://epilogpejuang.blogspot.com/

Published in: on November 12, 2008 at 12:21 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cheekylulu.wordpress.com/2008/11/12/mencari-spirit-yang-hilang/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. mcm menarik cite ni . saya ada satu buku ni , namanya ” MEMOIR JIHAD ANAK MELAYU DI AFGHANISTAN “.CITE DIE MMG SGT BEST. seorg pemuda yg gugur syahid di afghanistan . asal karangan Zainon Ismail , dan diedit oleh pengarang terkenal iaitu Riduan Mohamad Nor. kalau jumpe buku ni.try baca.mmg rase bersemangat bile bc lagi2 berada dimedan perjuangan ni.Wallahu’alam.

  2. salam..

    cam kenai je pic nih..ehehe..
    sayer pon ade softcopy buku ‘untukmu kader dakwah’ macam ditunjukkan dalam filem ni..

    =P

  3. salam

    humm…nak juga tengok, kawan2 dah tengok dah…humm tak ada rezeki

  4. perjuangan ustaz rahmat sangat hebat..
    saya tak suka sangat tengok cerita.
    kalau dah dipujuk sangat2 baru tegok.
    tengok cerita sang murabbi..
    dalam satu malam.. tengok dua kali..
    suka sangat dengan kata2, dialog2 dalam cerita tu..
    rasa cam..
    semuanya nasihat..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: